miércoles, 27 de julio de 2011

Mai hagués pensat... que la crueltat existeix.

Tenc dos peixos, m'han demanat que tengui cura d'ells aquest estiu.
Cada dia quan arrib a la feina em preocup perque mengin, em preocup perque tenguin aigua, una vegada a la setmana poso una solució per mantenir neta l'aigua, etc.


No se que pensen però em miren cada dematí esperant aquestes cures. Però sé que el dia que ja no vulgui cuidar d'ells tornaràn amb qui pertoqui però no els he deixaré sense menjar o els hi llevaré l'aigua sense donar cap explicació.

Aquests dies tu fas aixó amb jo, som com un peix que no sap per quina raó ja no l'hi donen de menjar i li lleven l'aigua perque es mori; sense pietat, sense cap tipus de compasió.

Mai hagués pensat que podies ser tan cruel, però veig que has decidit desfer-te dels peixos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario